Bever broedt op eigen digitaal platform

Bever broedt op eigen digitaal platform

Bever is bezig om een digitaal platform te ontwikkelen, dat een digitale doorvertaling van zijn magazine Buitentijd gaat zijn. “Ik kan er nog niet te veel over zeggen”, zegt head of content Rutger Houweling hierover tegen RetailTrends. “Maar een Nederlandse buitenagenda en buiteninspiratie zullen hier centraal staan.”

Naast de lancering van een digitaal platform staat het bereiken van een bredere doelgroep de aankomende tijd op de planning. De buitenwinkelketen richt zich nu met name op de doelgroep 25-plus. Door de juiste uitingen te maken wil de retailer ook een jongere groep aantrekken om naar Bever te komen. “In mei komt het eindexamen er weer aan”, vertelt Houweling. “Voor jongeren de tijd om op wereldreis te gaan. Voor ons een relevant moment om hierop in te haken en content omheen te bedenken.”

De buitenwinkelketen opereert als contentbureau en creëert al zijn content inhouse. Deze wordt onder meer via de website, een blog, social media en het eigen magazine Buitentijd verspreid.


Catch the Shopper op 25 april
Rutger Houweling gaat op RetailTrends dieper in op de contentstrategie van Bever. Ook is dit één van de onderwerpen waar hij over spreekt op het RetailTrends-event Catch the Shopper, dat op 25 april plaatsvindt in Maarssen. Andere sprekers zijn onder meer merken als Allerhande, Only for Men en Rumag. Ga voor meer informatie en om je aan te melden naar de website catchtheshopper.nl.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends