New Yorker in Rotterdam

De Duitse detailhandelketen New Yorker opent volgende maand een filiaal in Rotterdam. De winkels richten zich met hun assortiment op de jonge doelgroep markt tussen 14-29 jaar. New Yorker presenteert op 598 vierkante meter verkoopruimte zijn collectie. Het productgamma van New Yorker bestaat uit 5 eigen merklabels: fishbone en fishbone sister, amisu, smog, en censored.

Naast Nederland en Duitsland is de firma vertegenwoordigd in België, Denemarken, Hongarije, Kroatië, Oostenrijk, Polen, Rusland, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië en Zwitserland, alles samen 428 winkels in 14 Europese landen. Het opstarten van nieuwe winkels in nog meer Europese landen blijft het hoofddoel van de uitbreidingsstrategie van New Yorker.

Op halflange termijn wil New Yorker marktleider worden van het Europese jonge modesegment. Groei is de onderliggende focus voor alle vestigingen van New Yorker in Europa. Tegen 2008 zou het netwerk 650 winkels moeten tellen. New Yorker heeft alvast 100 nieuwe openingen gepland dit jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!