Het beste van RetailTrends: week 30

Het beste van RetailTrends: week 30

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Wat kunnen we verwachten van Mall of the Netherlands?
Unibail-Rodamco-Westfield weet wel hoe de klant naar hun winkelcentra gelokt moet worden. Het bedrijf bouwt aan Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam, dat - als alles meezit - in de tweede helft van 2020 opengaat. RetailTrends was op bezoek bij Westfield Londen en Westfield Stratford City en sprak met countrymanager Bart van Twillert om te kijken wat we in Nederland kunnen verwachten. 

Marqt moet zelfstandige koers loslaten
Het ziet er niet best uit voor Marqt, die belooft om in het najaar van 2019 de nieuwe strategie bekend te maken. Koppig vasthouden aan autonomie is volgens Rupert Parker Brady geen optie meer. Blaas minder hoog van de toren, maak het huis op orde, vereenvoudig het concept en werk samen met andere missiegedreven organisaties die leiderschap en flexibiliteit tonen met een volwassen omnichannel benadering

Hoe kringloopwinkel Het Goed 'improviseert in het kwadraat
'Bij het woord kringloop schetst het gros van de consumenten een plaatje van een stoffige, ietwat muffige en donkere bedrijfshal. Maar dat is niet het geval als het aan Het Goed ligt. “Mensen hebben vaak geen idee dat kringloop ook echt leuk kan zijn”, vertelt commercieel directeur Elles Kempers. Ze vertelt over de combinatie van commercieel en duurzaam ondernemen, knokken voor winst en improviseren ‘in het kwadraat’. 

Waarom Bagels & Beans nu een zusje heeft
Bagels & Beans is met bijna tachtig filialen inmiddels een bekend gezicht geworden in de Nederlandse winkelstraten. Eerder deze maand werd het nieuwe aGoGo-concept van de foodretailer geïntroduceerd in het Utrechtse Hoog Catharijne. RetailTrends gaat met oprichter Ronald Bakker in gesprek over onder meer dit nieuwe zusje van de horecaformule, buitenlandse expansie en een bagel met bugs.

Oh là là, Dior straalt aan de Champs-Élysées
Het iconische pand van Dior aan de Avenue Montaigne (nummer 30) in Parijs is vanwege een grote verbouwing gesloten. Het modehuis heeft daarom in de Franse hoofdstad een tijdelijke flagshipstore aan de Champs-Élysées geopend. Majestueus, zegt Dior zelf over de boetiek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!