Iedere winkel heeft ze nodig: promoties die de consument verleiden om hun winkel te komen bezoeken. De marges komen hiermee echter onder druk te staan. Door anders in te kopen bied je niet alleen je klanten meer voordeel, maar vergroot je ook je eigen marges.
Producten uit parallelkanalen lenen zich hier bij uitstek voor. Hierbij gaat het vaak om eenmalige partijen, verkregen uit restvoorraden van producenten en importeurs. Het prijsniveau van deze producten ligt hierdoor beduidend lager dan normaal. Dit in combinatie met de beperkte beschikbaarheid, maakt deze producten uitermate geschikt om actiematig in te zetten.
Eurotrade Fair organiseert internationale handelsbeurzen voor dit soort producten. Hier wordt een veelvoud aan consumentenartikelen uit diverse productcategorieën aangeboden tegen sterk gereduceerde tarieven.
Benieuwd wat deze beurs voor jou kan betekenen? Bezoek dan Eurotrade Fair op 4 & 5 september in Eindhoven.
Voor meer informatie klik hier.
Advertorial- Eurotrade Fair – De internationale handelsbeurs voor retail-promoties
Gepubliceerd op 13 augustus 2019 om 14:19
Reacties 0