McDonald’s verder voor imago

Nog voor de zomer gaat McDonald’s op alle verpakkingen vermelden wat er precies in het product zit. Op de verpakking wordt de hoeveelheid zout, eiwitten,vetten, koolhydraten en calorieën vermeld. Daarnaast wordt de hoeveelheid calorieën afgezet tegen de dagelijkse innamebehoefte. Eerder introduceerde McDonald’s al salades en melk- en fruitproducten. Het bedrijf hoopt met de veranderingen het imago van ongezonde voedselverschaffer op te krikken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!