Vrouwen kopen meest online

De vrouw koopt de duurste artikelen op internet en mannen kijken vooral rond. Dat blijkt uit onderzoek van CheetahMail Nederland, uitgevoerd door Trendbox. Volgens het onderzoek besteedt zeven procent van de vrouwelijke kopers meer dan 2500 euro per jaar. Bij mannen is dat slechts twee procent. Mannen gebruiken internet vooral om zich te oriënteren (90 procent). Vrouwen laten zich vooral door de productervaringen van andere vrouwen beïnvloeden. Het gemiddelde bedrag dat Nederlanders online besteden ligt tussen de 250 en 500 euro per jaar. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!