Nieuwe Nederlandse marketingbaas voor Deliveroo

Nieuwe Nederlandse marketingbaas voor Deliveroo

De Nederlandse tak van bezorgdienst Deliveroo verwelkomt Jeroen Schaling deze week als head of marketing. Dat laat hij weten via zijn LinkedIn-pagina.

Schaling heeft ruim tien jaar ervaring in de marketingwereld. Zo werkte hij eerder als head of marketing bij The Walt Disney Company, als director marketing, communication & e-commerce bij NH Hotel Group en werkte hij de afgelopen twee jaar als marketing director bij Nextview. 

Op social media laat Schaling weten dat hij ernaar uitkijkt deel uit te maken van het Deliveroo-team en naar het verwezenlijken van de missie van het bedrijf: Nederlandse klanten toegang geven tot ‘een wereld van restaurantwaardig eten’. 

Deliveroo, dat samenwerkt met ruim 2500 restaurants, is inmiddels actief in vijftien Nederlandse steden. Aan het begin van deze maand was de maaltijdbezorger nog in het nieuws wegens protesterende koeriers, waarna het bedrijf de geplande tariefverlaging voor zijn bezorgers terugdraaide. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!