HelloFresh groeit in derde kwartaal

HelloFresh groeit in derde kwartaal

Maaltijdbezorger HelloFresh is doorgegroeid in het derde kwartaal. Net als in het tweede kwartaal, toen voor het eerst, werd er winst geboekt. De groepsomzet nam met 46 procent toe tot 441 miljoen euro. Het aantal actieve klanten steeg met 42 procent naar 2,61 miljoen. Er werden in totaal 68,9 miljoen maaltijden afgeleverd.

De marges bij zowel de Amerikaanse als de internationale tak bleven goed, hoewel het derde kwartaal door vakanties een minder kwartaal is voor HelloFresh. Het aangepaste bedrijfsresultaat (ebitda) kwam uit op 15,5 miljoen euro. Voor het hele jaar kan mogelijk break-even worden gedraaid, denkt de maaltijdbezorger.

HelloFresh werd eind 2011 opgericht in Berlijn en is inmiddels in twaalf landen actief, waaronder Nederland.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!