‘Bol.com start volgend jaar met verkoop kleding’

 ‘Bol.com start volgend jaar met verkoop kleding’

Bol.com start begin volgend jaar met de verkoop van kleding. Om zich voor te bereiden op de komst van Amazon naar Nederland, benadert de webwinkel van Ahold Delhaize momenteel bekende modemerken. Dat vertellen ingewijden in de mode aan het Financieele Dagblad.

Bol.com zou onder meer in gesprek zijn met G-Star en Tommy Hilfiger. Binnen een paar maanden wil de internetreus ook een modewebwinkel zijn, aldus de bronnen van het FD. In januari zou bol.com zijn uitbreiding naar de modebranche groots willen aankondigen. De webshop verkoopt al sportkleding en schoenen, maar nog geen dames- en herenmode. Bol.com laat aan het FD weten dat een uitbreiding op het vlak van kleding ‘logisch’ zou zijn, maar beantwoordt geen specifieke vragen hierover. 

Naast bol.com krijgen ook Zalando, Otto en Wehkamp er met Amazon een concurrent bij. De Amerikaanse onlinereus is groot in de verkoop van kleding en lanceert volgend jaar een complete Nederlandse webshop. 
 

Reacties

Bol.com, wat Ahold nog steeds 100 miljoen euro per jaar kost, zal de komst van Amazon niet gaan overleven.

Geplaatst door Kritische Noot op 11 november 2019 om 10:19

Retailnews

Geplaatst door Paul Callewaert op 24 januari 2020 om 19:58

Laatste nieuws









RetailTrends