Heineken in Turijn

Heineken gaat tijdens de Olympische Spelen in Turijn experimenteren met narrowcasting. In een aantal Nederlandse clubs wil het biermerk een live verbinding opzetten met het Holland Heineken House in Turijn. “Heineken loopt altijd voorop. Kijk naar hoe wij omgaan met internet, mobiel, narrowcasting of kijk naar verpakkingen als de beertender, tapvat en de Coolcan. Als innovativiteit een van je merkwaarden is, moet je dat volgens mij laten zien”, aldus Herwin van den Berg, directeur marketing Heineken Nederland. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!