Super de Boer krijgt restyling

In Utrecht, Grouw en Arnhem zijn vrijdag de eerste Super de Boer winkels in een nieuwe vormgeving geopend. Moederconcern Laurus wil met deze operatie Refresh Express een eenduidiger winkeltype neerzetten. Volgens Super de Boer-directeur Harm-Jan Stoter bestaat de helft van het assortiment nu uit versartikelen. Alle versgroepen zijn in drie prijscategorieën ingedeeld: A-merken, huismerken en bulkartikelen. In 2004 zullen nog veertig Super de Boer winkels worden omgebouwd. In 2005 worden de overige winkels gerestyled. Deze ombouw kost Laurus tachtig miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!