Supermarktketen Jan Linders stopt met klantenkaart

De regionale supermarktketen Jan Linders stopt per november 2004 met de klantenkaart. Er zal in de winkels van de regionale supermarkten voortaan geen onderscheid meer worden gemaakt tussen klanten die wel en klanten die geen voordeelkaart bezitten. Volgens een woordvoerster van Jan Linders zijn klantenkaarten in de huidige prijzenslag niet langer meer het middel om consumenten te binden. `Performance is tegenwoordig het bindende middel. Dat is iedere dag je werk beter doen. We zullen daarom alle klanten hetzelfde voordeel bieden`, aldus de woordvoerster. Jan Linders is na Edah en Coop de derde supermarktketen in korte tijd die stopt met de klantenkaart.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!