Naduvi wil met groeigeld naamsbekendheid vergroten

Naduvi wil met groeigeld naamsbekendheid vergroten

Online interieur-outlet Naduvi heeft 1,1 miljoen euro opgehaald. Het groeigeld komt van ondernemersfonds Slingshot Ventures en de investeerders Patrick Kerssemakers (oprichter fonQ), Ralph Cohen (IceMobile) en Gennie Green (Scoupy).

Het platform heeft sinds de zomer van vorig jaar zo'n honderd merken aan zich verbonden, waaronder Eichholz, Riverdale, Rivièra Maison en Zuiver. Oprichter Itai Gross wil het geld inzetten voor de doorontwikkeling van het platform en voor de consumentenmarketing. "Daar zijn we al mee gestart, maar dat gaan we flink opschroeven. We gaan de consument duidelijk maken dat we een heel mooi platform hebben waar zij mooie spullen kunnen kopen", zegt hij in een gesprek met RetailTrends.

In eerste instantie legt Naduvi de focus op Nederland en België. "Volgend jaar gaan we serieus kijken naar expansie over de grens." Gross wil de komende tijd meer merken gaan toevoegen en denkt aan uitbreiding van categorieën zoals 'de kinderkamer' en 'tuin'.

 

Reacties 1


Piet van Arkela 9 apr, 10:05

Gelukzoekers!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!