Diepvries groeit het hardst in supers

De diepvriesafdelingen doen het beter dan de rest van de supermarktafdelingen in Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van AC Nielsen. Waar het totale supermarktassortiment het afgelopen jaar een groei kende van 1,7 procent, groeide de omzet van diepvriesproducten met 2,5 procent. Uit een ander onderzoek, van IRI Nederland, blijkt dat vooral pizza’s het erg goed doen: zeven procent groei. De totale jaaromzet van diepvriesartikelen in de supermarkten was vorig jaar 972 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!