Consument chat steeds vaker met bedrijf

Steeds vaker kunnen consumenten chattend contact zoeken met bedrijven. “Het directe persoonlijke contact met een deskundige geeft meteen vertrouwen aan een bezoeker, waarna deze sneller geneigd is een vervolg te geven aan een eerste aanvraag”, aldus Robbert Prins van Huis & Hypotheek. Dat haalt 17 procent meer afspraken binnen door te chatten. Wehkamp krijgt het ook steeds drukker met de chat. Maurits Hoefnagels van het thuiswinkelbedrijf: “Wat mij het meest verbaast is het gemak waarmee klanten met ons chatten. De consument was allang klaar voor de commerciële chat. De markt heeft liggen slapen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!