De Mindset Methode: Ontketen de aantrekkingskracht van je merk
In de verwarrende dynamiek van deze coronacrisis worden we vooral op onszelf teruggeworpen. Dat geldt voor de thuissituatie maar voor velen ook in de onderneming. De beste manier om je voor te bereiden op de ‘post-pandemic’ wereld is zorgen dat je nóg meer verankerd bent in je merk en dat je nóg meer beseft wat jouw plek is in het ecosysteem; de keten waarin je onderneemt. Het zal allemaal gaan over relevant zijn in de context van jouw consument. En tegelijkertijd bepalen of je dat alleen doet of in samenwerking met anderen. Dit staat als een paal boven water, ondanks dat nagenoeg alles over de nabije toekomst verder nog onzeker is.
Om ‘een baken’ te kunnen zijn voor je consument is een consistente eigen stijl van vitaal belang. Missie en visie kunnen helder zijn, evenals de merkidentiteit, maar met de manier waarop de merkidentiteit tot uiting wordt gebracht bepaalt uiteindelijk de impact en het succes. Ik heb daarvoor een methode ontwikkeld: De Mindset methode, een tool om je eigen unieke stijl te definiëren. Stijl als uitingsvorm van je merkidentiteit. De brand expression van de brand personality. In dit webinar zal ik de methode toelichten. Daarna kun je er direct zelf mee aan de slag. Het is een eenvoudige tool; ‘Je gaat het letterlijk zien als je het door hebt.’ Je kunt tijdens de webinar vragen stellen aan Christine Boland.
Spreker: Christine Boland
Host: Redactie van RetailTrends
Datum: 9 juni
Tijdstip: 15:30 uur - 16:15 uur
Dit gratis webinar is exclusief te volgen voor members van RetailTrends. Aanmelden kan tot 9 juni 15:00 uur via het inschrijfformulier op deze pagina.
De webinar wordt 10 juni gepubliceerd op RetailTrends.nl zodat members van RetailTrends de webinar nog eens terug kunnen kijken. Is jouw bedrijf nóg geen member van RetailTrends? Activeer hier je membership voor € 23,75 ex btw per maand.
Reacties 0