Reissector boos op Consumentenbond

De reissector eist dat de Consumentenbond de conclusies uit haar onderzoek naar het functioneren van reisbureaus intrekt. De bond kwam onlangs met een vernietigend oordeel over het niveau van de dienstverlening. De onderzoeksmethode, waarbij door anonieme onderzoekers een safarireis werd geboekt, wordt door vrijwel de gehele reisbranche aangevochten. Opvallend is, dat ondernemersorganisatie ANVR zich afzijdig heeft gehouden na de conclusies uit het rapport. Reisorganisatie OAD, onderzoeksbureau Trendbox en vakblad Reisrevue hebben een advocaat in de arm genomen om de Consumentenbond onder juridische druk te zetten. "We hadden juist van de ANVR als ondernemersorganisatie stappen tegen dit soort beschuldigingen verwacht", zeggen de initiatiefnemers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!