Tesco wil non-food expertise concurrentie wegkapen

Tesco, de grootste Britse supermarktketen, wil inkoopexperts op het gebied van non-food wegkapen bij de concurrentie. Tesco wil op deze manier haar doelstelling, net zo groot te zijn in non-food als in food, bewerkstelligen. De retailer wil groeien in de categorieën mode, speelgoed en huishoudelijke apparaten en lijkt zich ook te willen bewegen naar nieuwe markten zoals meubilair.

Ook is Tesco bezig met de ontwikkeling van een catalogus. Die moet later dit jaar worden gelanceerd. Met dit kanaal moet een divers aanbod aan handelswaar aan de man worden gebracht.

Een zegsvrouw verklaarde: “Non-food is een groot groeigebied voor ons. We hebben altijd gezegd dat we net zo succesvol willen zijn in non-food als in food. Daarom zijn wij altijd op zoek naar getalenteerde mensen die ons kunnen helpen onze klanten een groot in-store aanbod te bieden.” In totaal wil Tesco 150 extra non-food inkopers werven.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!