L’Oréal laat oog vallen op The Body Shop

Het Franse cosmeticaconcern L’Oréal wil mogelijk het Britse The Body Shop overnemen. “We sluiten een bod op The Body Shop zeker niet uit”, verklaarden de Fransen. Volgens analist John Dickinson ligt de aantrekkingskracht van The Body Shop in het feit dat het concern alleen natuurlijke en maatschappelijk verantwoorde producten verkoopt. En dat spreekt steeds meer consumenten aan. Op dit moment heeft de Britse winkelketen meer dan 2000 winkels in 52 landen, en is de marktwaarde 900 miljoen dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!