Uitgever Sanoma woest op Etos

De uitgever Sanoma is ontstemd over Etos’ werkwijze voor het nieuwe Etos Magazine. De drogisterijketen heeft vier partijen gevraagd middels een pitch een voorstel te doen voor zijn nieuwe magazine, een order waarmee minstens 350.000 euro gemoeid is. Daarbij gaat Etos echter voorbij aan de jarenlange relatie met Sanoma, vindt de uitgever.

“Wij kregen altijd alle complimenten voor het maken van Etos Idee”, zegt Marc van Wijk, directeur van Sanoma Custom Publishing. “Maar zonder overleg kwam opeens een pitch voor het magazine. Dit is een soort motie van wantrouwen. Wij doen er dus ook niet aan mee.” Etos pleit onschuld. “Wij hebben vorig jaar een aantal uitgevers benaderd met de vraag of zij dit concept kunnen ontwikkelen. Dit is iets anders dan Etos Idee”, aldus een woordvoerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!