Grolsch voelt prijzenslag in portemonnee

Bierbrouwer Grolsch ontkomt niet aan de prijzenslag in de supermarkten. Dat bleek vandaag bij de presentatie van de jaarcijfers. In 2005 daalde de omzet van 314,8 naar 312,3 miljoen euro, en de nettowinst van 20,6 naar 18 miljoen euro.

Het bedrijf had ook goed nieuws te melden. De eerder aangekondigde samenwerking met de Amerikaanse reus Anheuser-Busch gaat niet in 2007, maar volgende maand al van start. Dat komt doordat de huidige distributiepartner USB akkoord is gegaan met beëindiging van het contract.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!