Ben je benieuwd naar hoe je best blijvende klantenbinding kan creëren op lange termijn met behulp van data-driven marketing? In deze uitgebreide retail loyaltyprogramma gids ontdek je er alles over.

In deze gids zullen we de 4 belangrijkste toepassingen van AI (artificiële intelligentie) en ML (machine learning) in loyaliteitsmarketing onderzoeken, namelijk: personalisatie, chatbots, gamification en loyaliteitsfraudepreventie, evenals presenteren wij concrete cases uit de praktijk. 

Van het toepassen van hypersegmentatie tot het voorkomen van kostelijke loyaliteitsfraude, het implementeren van AI en ML in loyaliteitsprogramma's stelt merken in staat om zeer persoonlijke één-op-één marketingervaringen te creëren om klantloyaliteit op grote schaal te boosten.

Volgende topics komen er aan bod:

  • Betrokkenheid stimuleren aan de hand van gepersonaliseerde ervaringen
  • Geautomatiseerde klantenservice met behulp van chatbots
  • Customer experience en gamification
  • Loyaliteitsfraude detecteren en voorkomen

Klik hier voor de retail loyaltyprogramma gids.