21% Winstgroei voor luxebedrijf LVMH

Het Franse LVMH, producent van luxeproducten als handtassen en champagne, heeft vorig jaar 1,44 miljard euro nettowinst geboekt. Dat is 21 meer dan een jaar eerder. Dat heeft het concern gisteren bekend gemaakt. Ook de omzet steeg, met 11 procent naar 13,9 miljard euro. Alle divisies maakten winst. Bekende merken van LVMH zijn Louis Vuitton, Donna Karan, Christian Dior, Dom Perignon en Moët & Chandon.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!