Hema stapt in belmarkt

Winkelketen Hema stapt in navolging van Albert Heijn in de mobiele telefonie. Hema gaat hiervoor het netwerk van KPN gebruiken. Hema richt zich op de verkoop van prepaid telefoonkaarten. Klanten kunnen hun sim-kaarten van prepaidtelefoons inwisselen bij de 272 Hema-winkels. Hema zegt op een ‘behoorlijk marktaandeel’ te mikken en zet zijn merknaam en standaardkorting in om de markt te veroveren. Volgens een woordvoerder van Hema is mobiele telefonie gemeengoed geworden, evenals de Hema rookworst. "Het is een massaproduct. Daar is Hema sterk in", aldus de woordvoerder in het AD.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!