Donderdag 30 maart vindt de tweede editie van het congres Narrowcasting & Instore Media plaats. Inmiddels is narrow casting, nog meer dan tijdens de vorige editie in 2005, een hot issue geworden. Ondanks recent geuite twijfel door Bond van Adverteerders lijken de meeste partijen nog steeds overtuigd van de toekomst van narrow casting.
Michiel Reinoud, directeur van Wannahaves, is een van de toonaangevende sprekers tijdens dit congres. Hij verklaarde tegenover Communicatienieuws: “Het wordt zeker wat met narrow casting! Dat merken wij elke dag, onder meer door de vele partijen waarmee we nu aan het werk zijn. De BVA gaf overigens niet aan dat hun leden niet enthousiast zijn over narrow casting. Ze gaven aan voorlopig geen zitting te nemen in de JIC, maar hebben inmiddels alweer aangegeven overal voor open te staan en in ieder geval vooralsnog Popai te volgen in hun onderzoek.”
Behalve Reinoud zullen onder andere ex-tennisser Jacco Eltingh en algemeen manager van Popai Benelux Bram Nauta hun licht laten schijnen over narrow casting en instore media. Praktijkcases zijn er van bijvoorbeeld Mark Laponder, manager shop, food & services bij Total. Meer informatie op RetailAgenda.
“Het wordt zeker wat met narrow casting"
Gepubliceerd op 5 maart 2006 om 00:00
Reacties 0