Nivea populairste merk onder 50-plussers

Nivea is het meest geliefde merk onder 50-plussers, gevolgd door Dove en KPN. Dat blijkt uit onderzoeksbureaus Veldkamp en Carl Rhode, in opdracht van het 50+ Expertisecentrum. De top tien wordt verder gecompleteerd door Postbank, Rabobank, Philips, Unox, Opel, Becel en Sony. Er werd ook onderzocht welke merken de meeste groeikansen hadden onder de steeds belangrijker en groter wordende doelgroep 50-plussers in Nederland. Hierbij kwam Volvo als beste uit de bus, voor Oil of Olaz en Bang & Olufsen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!