Pearle wint Adformatie`s Retail Reclame Prijs

De door Euro RSCG gemaakte campagne van Pearle heeft Adformatie`s Retail Reclame Prijs gewonnen. De twee belangrijkste Mastercard/-PaySquare retailprijzen werden toegekend aan Rinsma Fashion & Trends in Gorredijk in de categorie Zelfstandige winkeliers en Intratuin in de categorie Grootwinkelbedrijf. Deelprijzen waren er verder voor Retail Design (gewonnen door Prenatal), Service, Innovatie en Human Capital. De Telegraaf publieksprijs werd gewonnen door Maastricht als winkelstad. `Pearle doet in een machtige beweging een aantal dingen tegelijk`, aldus vakjuryvoorzitter Eugene Roorda over de winnaar. `Het zet impliciet het merk Pearle neer als leidende autoriteit op het gebied van modieuze brillen. Dat was Pearle niet, dat zijn ze nu wel. Vervolgens komt uit die sterke merkvuist in diezelfde beweging een expliciete actie tevoorschijn die ons dringend en zelfs dwingend oproept om snel naar Pearle te komen. De vorm van de twee verkopers/commentators is eigentijds en populair, zonder goedkoop en schreeuwerig te worden.` Andere genomineerden voor de Adformatie Retail Reclame Prijs waren de campagnes van Albert Heijn (van TBWA), Specsavers en DA (beide van Pluspoint).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!