Grootste toeristische beurs van start

Niet de bestemming zelf, maar wat de consument op die bestemming gaat doen, wordt doorslaggevend in de vakantiesector. Dat lijkt af te leiden uit het programma van de ITB Berlijn, de grootste toeristische beurs ter wereld.

Op de bijbehorende ITB Convention Market Trends & Innovations worden namelijk drie belangrijke trends behandeld: het toerisme dat gegenereerd wordt door een groot evenement als het WK voetbal deze zomer, shoptoerisme en ruimtetoerisme. ITB Berlijn gaat vandaag van start, en duurt tot en met zondag 12 maart.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!