VanHaren start eigen bezorgservice

VanHaren start eigen bezorgservice

VanHaren is een eigen bezorgservice gestart. De schoenenketen biedt klanten vanaf deze week de mogelijkheid een bestelling dezelfde dag gratis thuis te ontvangen. 

Klanten kunnen op de website van vanHaren zien of een artikel op voorraad is bij een winkel binnen een straal van vijftien kilometer. In dat geval kan een medewerker van de keten het pakketje nog diezelfde dag bezorgen. 

“Een reden om in fysieke winkels te kopen is dat consumenten hun artikelen gelijk hebben. Met de winkelsluiting is dat niet mogelijk maar met deze extra service kunnen we deze behoefte wel goed benaderen”, zegt verkoopleider Marieke Verhoeven. “Ook krijgen we veel vragen of een pakket wel op tijd is en kunnen we nu zonder enige onzekerheid in het bezorgproces de aflevering dezelfde dag nog garanderen”.

Nu alle niet-essentiële winkels gesloten zijn, starten veel retailers een eigen bezorgservice. Onder meer Big Bazar, Decathlon, Blokker en Ici Paris XL gingen vanHaren al voor. 
 

Reacties 3


Sugarbear Pineland 8 jan, 07:30

Do they also take returns back too...all return points are also closed...?


Miranda Pardijs 8 jan, 13:24

Heel leuk,maar beantwoorden ze de mail ook nog? Al 2x een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord.


Aisha Abdi 13 feb, 12:17

I got shoes delivered with still the alarm thing attached to it ! 🤦🏽‍♀️ I want it removed !!! How can they forget to remove the alarm!!!!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!