Prijs niet alleen bepalend: Shoppertrends

Het gevecht om de loyaliteit van de consument is in retailland aan de orde van de dag. Zo probeert Albert Heijn met haar vernieuwde formule in Heemskerk de aantrekkelijkheid als plek voor de grote boodschappen voor gezinnen verder te versterken. Om dit te bewerkstelligen hanteert de winkel onder meer een lager prijspeil dan gebruikelijk.
(Auteurs: Noëlle Gall en Han Eisma)

Het gehele artikel is te lezen in het maartnummer van RetailTrends 2006
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via
sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!