Prijsmepper: de kliekjesketen van Kruidvat

Sinds enkele maanden heeft AS Watson een nieuwe discountformule: Prijsmepper. Het moederbedrijf van Kruidvat, Trekpleister, Savers en Ici Paris XL verkoopt in de nieuwe formule alle spullen die ergens anders overblijven. Van tenten en tandpasta tot T-shirts en waterpistolen. Het probleem van AS Watson, dat door wisselende collecties regelmatig partijen zingende kerstbomen en strijkijzers de gangpaden versperden, wordt hiermee opgevangen.

Een woordvoerder van AS Watson zegt dat de winkels van andere ketens hierdoor “schoner” worden. Het toverwoord bij Prijsmepper is goedkoop. Het interieur van de inmiddels tien vestigingen is Spartaans, en er wordt niet gefolderd – dat kost geld. “We kunnen alles verkopen”, aldus de woordvoerder. “We hebben nog nooit een partij afgekeurd.” Inmiddels is Prijsmepper al winstgevend gebleken. “Dus gaan we waarschijnlijk uitbreiden.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!