Dirk onthoudt boodschappen voor klant

Klanten van Dirk van den Broek hoeven nooit meer boodschappen te vergeten. Via Dirks website www.lekkerdoen.nl kunnen mensen thuis met één muisklik alle benodigde ingrediënten voor een recept toevoegen aan een boodschappenlijstje. Wat al in huis is kan worden afgevinkt. Bovendien kan de klant andere boodschappen toevoegen.

De website onthoudt bovendien boodschappenlijstjes uit het verleden. Wat handig is, want veel boodschappen keren steevast terug op de lijstjes. Dat is ook uit Engels onderzoek gebleken. De meeste mensen kiezen hun aankopen standaard uit een groep van 150 producten. Bij tijdgebrek loopt dat terug tot 100.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!