De informatiebureaus Locatus en Experian hebben hun kennis geïntegreerd. Hierdoor hebben ze informatie over alle ruim 217.500 verkooppunten in Nederland. De winkelkennis van Locatus is hierbij gekoppeld aan Experian-informatie over huishoudens en economische voorspellingen. Met de samenwerking hopen de bureaus aantrekkelijker te zijn voor vastgoedinvesteerders, projectontwikkelaars, retailers en overheden.
Locatus-directeur Gerard Zandbergen: "Experian biedt al jaren informatie over de vraagzijde van de markt: de consument waar het uiteindelijk allemaal om draait. Locatus daarentegen biedt juist informatie over het aanbod: inzicht en overzicht in het winkelaanbod. Samen kunnen we nu met één propositie naar de markt. Bij welk loket wordt aangeklopt doet er niet meer toe. Wij denken dat we daarmee een belangrijke stap hebben gezet in het bereikbaar maken van strategische informatiebronnen voor onze relaties."
Locatus en Experian bundelen kennis
Gepubliceerd op 16 maart 2006 om 00:00
Reacties 0