Asda zet gericht in op webwinkel

Het Britse supermarktbedrijf Asda lanceert een gerichte online campagne om meer klanten naar zijn webwinkel te trekken. Asda, een dochter van Wal-Mart, gebruikt daarvoor de website www.upmystreet.com. Hier kunnen mensen hun postcode of plaatsnaam invullen, waarna zij informatie krijgen over hun regio.

Als die regio binnen het werkterrein van Asda Home-shopping valt, krijgt de internetter een advertentie te zien die hem wijst op de voordelen van thuiswinkelen bij Asda. Online marketing manager van Asda: “We willen de bekendheid van onze home-shopping service vergroten, maar geen geld verkwisten aan consumenten die niet binnen ons werkgebied vallen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!