Wijn met dier op etiket verkoopt beter

Nieuwe wijnen met een afbeelding van een dier op het etiket verkopen twee keer zo goed als wijn zonder beestenplaatjes. Dat stelt onderzoeksbureau AC Nielsen. Volgens Danny Brager van het bureau begon de trend met een kangoeroe op de flessen van het Australische Yellow Tail.

“Sinds de introductie vijf jaar geleden is dit merk een geweldig succes geworden. En een belangrijke les voor de sector: je hoeft helemaal niet pretentieus te doen om succes te hebben, als je maar het juiste product hebt.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!