Krantenadvertentie: groter is beter

Het formaat bepaalt voor een heel groot deel het succes van een krantenadvertentie. Daarnaast zorgen ook kleur, foto’s en illustraties voor extra bereik en effect. Dit wordt bevestigd door een onderzoek van de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie, in samenwerking met Cebuco.

Ook de plek van de advertentie in de krant is belangrijk. Een pagina voorin zorgt voor meer bereik dan achterin de krant. De demografische achtergrond van de lezer speelt echter nauwelijks een rol.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!