Dé e-commercebenchmark voor modewebwinkels

Bij ISM eCompany zien we dat er door veel e-commercemanagers en CEO’s nog steeds dagelijks complexe beslissingen op basis van gevoel worden gemaakt. Uiteraard kan een gevoel een organisatie de juiste richting opsturen, maar met data als fundament minimaliseert een organisatie risico’s. Zo maken data inzichtelijk waar omzetlekken zijn, welke investeringen een hogere prioriteit hebben en leren organisaties door data klantgedrag beter kennen zodat ze hierop beter kunnen inspelen.

Kwalitatieve en passende benchmarks kunnen onderdeel uitmaken van een datagedreven besluitvormingsproces. Deze benchmark geeft inzicht aan Nederlandse middelgrote en grote modewebwinkels. Als jouw webwinkel behoort tot deze categorie, vergelijk dan de prestaties van jouw modewebwinkel met deze benchmark en vertaal ze naar actiepunten.

Bekijk hier de benchmark.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!