Consument valt voor 'gezond' voedsel

Consumenten zijn gevoelig voor voeding met labels als 'zonder suiker', 'zonder vet' en 'light'. Huisartsen zien echter maar weinig toegevoegde waarde in zulke producten. Dat blijkt uit een onderzoek van MarketResponse. Ongeveer de helft van de Nederlanders koopt wel eens voedsel die claimt gezond te zijn. Het bekendste 'gezonde' product is Yakult, Becel proactiv wordt het meest gekocht. Huisartsen zien meer in producten met bijvoorbeeld extra vezels, calcium of vitaminen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!