De grote winnaar van de Nationale Thuiswinkel Awards 2006 is multimediawinkel Bol.com. Bij de uitreiking van de prijzen, gisteravond in het Noordwijkse Huis ter Duin, werd Bol.com zowel door de vakjury als het publiek gekozen tot beste thuiswinkel.
“De klant kan de winkel aanpassen naar eigen smaak en voorkeur”, aldus Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org. “De klant kan 500.000 muziekfragmenten beluisteren en bijna 100.000 boekfragmenten lezen. De site blijft zich ontwikkelen en dient voor branchegenoten als aanjager en inspirator.”
Bol.com won de publieksprijs in de categorie Multimedia. Andere prijswinnaars waren Direct Movie (Starters Award vakprijs), en bij het publiek de Postbank (Financiële Diensten), Landal (Reizen en Vrije Tijd), Conrad (Speciaalzaken), Wehkamp (Warenhuizen).
Bol.com grote winnaar Thuiswinkel Awards
Gepubliceerd op 24 maart 2006 om 00:00
Reacties 0