Britse leraren balen van Axe-campagne

Door een nieuwe Axe reclame met Hollywood-ster Ben Afleck denken Britse tienerjongens dat ze door gebruik onweerstaanbaar worden. In het reclamefilmpje telt Afleck met een 'klikkertje' hoeveel vrouwen er voor hem vallen. Vervolgens overtreft een tiener hem met veel meer vrouwelijke aandacht.

Het axe-effect dat door de reclamecampagne is ontstaan zorgt voor onvrede bij leraren. De deoderantlucht is in de klaslokalen overheersend en lesgeven is vaak alleen mogelijk met het raam open.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!