Jij wil (digitaal) groeien met jouw organisatie, maar de mogelijkheden hierin zijn eindeloos. Je hoort van alles over de beste tooling, dataverzameling en klantinzicht. Maar waar te beginnen, en welke keuzes maak je hierin?
In deze video neemt Frank Beke, Data Strateeg bij De Nieuwe Zaak, je mee in een aantal belangrijke ontwikkelingen die hierop impact hebben, zoals het einde van 3rd party cookies en het groeiende belang van een gepersonaliseerde ervaring over al je kanalen. Hij geeft inzicht in hoe je op deze ontwikkelingen kunt inspelen met je e-commerce platform, je dashboards, webanalytics en je customer data platform.
Over Frank: Als Data Scientist helpt Frank bedrijven om de maximale waarde uit hun klantdata te halen. Door data te analyseren genereert hij bewezen klantinzichten waarmee bedrijven de klant en hun customer journey nóg beter leren te begrijpen. Daarmee helpt Frank bedrijven om op een data-gedreven manier de klant centraal te stellen en de doelstellingen te behalen.
Reacties 0