Cosmox nieuwe webwinkel van ECI

Boekenclub ECI heeft een nieuwe webwinkel gelanceerd, Cosmox. In tegenstelling tot ECI-leden zijn Cosmox-klanten niet verplicht om ieder kwartaal een bestelling te plaatsen. Lars Arnoldussen, ex-member-marketingmanager bij de boekenclub vindt de website een welkome uitbreiding voor ECI.

Ex-commercieel directeur van de club Rick van Boekel, nu in die functie werkzaam bij De Telefoongids, vindt het echter een te late, defensieve stap. Hij denkt dat de achterstand op grote concurrent Bol.com niet meer kan worden ingehaald. ECI’s moederbedrijf, Bertelsmann, was tot 2002 eigenaar van Bol.com.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!