De verfspeciaalzaken kunnen de toekomst positief tegemoet zien. Voorwaarde is wel dat ze hun lokale markt in beeld hebben, een klantsegment kiezen en deze doelgroep een op maat gemaakt concept bieden. Dat is de conclusie van het Sigma Select Shop Event, dat gisteren in Studio 21 in Hilversum plaats vond.
Op dit evenement waren 120 eigenaren van een Sigma Select Shop aanwezig om met beleidsmakers de toekomst van de branche te bespreken. Martin Delsen, commercial manager DHZ bij Sigma: “Een succesvolle retailer focust op de toekomst. Vragen als ‘Welke consument wil ik bedienen?’, ‘Hoe kan ik die bereiken?’ en ‘Wat voor assortiment, mensen en kennis heb ik daarvoor nodig?’ horen daarbij.”
De dag werd gepresenteerd door Astrid Joosten, en sprekers waren onder andere Jaap Vos (general manager Deco North) en Bert Keizer (vice president Capgemini Nederland).
Verfspeciaalzaak heeft volop kansen
Gepubliceerd op 28 maart 2006 om 00:00
Reacties 0