Wieleridool Boonen stuwt vleeswaarverkoop

Sinds het wieleridool Tom Boonen de pakjes vleeswaren van fabrikant Van Baelen siert, is de omzet van het Belgische bedrijf met 40 procent gestegen. “De voorverpakte vleeswaren waren al een groeimarkt, als je daar dan ook nog eens de kop van Boonen op plakt, is het helemaal bingo”, verklaart woordvoerder Danny van Baelen. De worst van het merk Fresty Fresh is zo populair, dat Van Baelen het nu “zelfs in Wallonië” verkoopt.

Hoeveel de wereldkampioen, die gisteren nog de Ronde van Vlaanderen won, betaald krijgt, wil Van Baelen niet zeggen. Wel zegt hij een jaar de tijd te hebben om het geld terug te verdienen. Dat doet hij onder meer door in september ook Tom Boonensoep op de markt te brengen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!