Albert Heijn vernieuwt huisblad

AllerHande, het magazine van supermarktketen Albert Heijn, is in een nieuw jasje gestoken. Het huisblad zal zich meer gaan richten op het middensegment van de markt, namelijk gezinnen.

Het nieuwe nummer, dat vanaf morgen in de winkel ligt, wordt bovendien voorzien van meer persoonlijke verzorging, huishouding en AH zelf. Oorzaak van de aanpassingen aan het magazine zijn onder andere de prijsoorlog en de veranderingen van de Nederlandse eetcultuur.

De oplage van het magazine ligt tussen de 2,1 en 2,3 miljoen per nummer. Het blad in oude vorm wordt door ongeveer 43 procent van boodschappend Nederland bekeken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!