De supermarkten, maar ook steeds meer modeketens en bouwmarkten zetten de prijs in als belangrijk wapen; toch is de prijs niet zaligmakend. Dat blijkt uit de uitslag van de poll van afgelopen week op het Forum van RetailNews. Op de vraag: “Is de prijs zaligmakend?” antwoordde 52 procent dat toch de juiste prijs-kwaliteitsverhouding het enige is wat telt. Bezoeker Gangadin reageerde: “Ik wil best een iets hogere prijs betalen voor het waar, maar alleen als ik weet dat er ook personeel aanwezig is dat verstand heeft over het waar dat hij/zij verkoopt.”
“Ja, zonder lage prijzen red je het niet meer” antwoordde 26 procent. En nog iets minder mensen denken dat de prijs de klant bar weinig interesseert: 23 procent.
De stelling van deze week luidt: geen bricks meer zonder clicks. Met andere woorden: kunnen ‘gewone’ winkels nog zonder het web? Reageer op het Forum.
Poll: alleen de prijs-kwaliteitverhouding telt
Gepubliceerd op 4 april 2006 om 00:00
Reacties 0