Poll: alleen de prijs-kwaliteitverhouding telt

De supermarkten, maar ook steeds meer modeketens en bouwmarkten zetten de prijs in als belangrijk wapen; toch is de prijs niet zaligmakend. Dat blijkt uit de uitslag van de poll van afgelopen week op het Forum van RetailNews. Op de vraag: “Is de prijs zaligmakend?” antwoordde 52 procent dat toch de juiste prijs-kwaliteitsverhouding het enige is wat telt. Bezoeker Gangadin reageerde: “Ik wil best een iets hogere prijs betalen voor het waar, maar alleen als ik weet dat er ook personeel aanwezig is dat verstand heeft over het waar dat hij/zij verkoopt.”

“Ja, zonder lage prijzen red je het niet meer” antwoordde 26 procent. En nog iets minder mensen denken dat de prijs de klant bar weinig interesseert: 23 procent.

De stelling van deze week luidt: geen bricks meer zonder clicks. Met andere woorden: kunnen ‘gewone’ winkels nog zonder het web? Reageer op het Forum.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!