V&D komt met MotherCare-formule

Warenhuisketen Vroom & Dreesmann gaat in Nederland de Britse formule MotherCare voeren. Hiermee wil V&D de strijd aan gaan met Prénatal, marktleider op baby- en kindergebied. De nieuwe V&D in Almere, die op 13 april de deuren opent, is de eerste met een MotherCare-afdeling. Het is echter de bedoeling dat andere vestigingen dit voorbeeld volgen.

“Met dit kwaliteitslabel geven we onze baby- en kinderafdeling een echte impuls”, licht marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan toe. De MotherCare-formule past in de nieuwe koers die het warenhuis vaart. Met veel aandacht voor sterke merken hoopt V&D uit het dal te krabbelen waar het zich al enige tijd in bevindt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!