Karwei werkt aan 'Allerhande voor de bouwmarkt'

Karwei staat voor de uitdaging de komende jaren vooral jongere consumenten aan het klussen te krijgen. “We willen hen zoveel mogelijk begeleiden met inspiratie en klusadvies.” 

Karwei timmert hard aan de weg op het gebied van duurzaamheid en service. Mariëlle Rooswinkel, manager marketing, communicatie en formule, vertelt aan RetailTrends dat de bouwmarkt met zijn servicepropositie nu aansluiting zoekt bij de nieuwe generatie. “Onze jongere doelgroep is écht minder gewend om te klussen. Zie het daarom als een kers op de taart om die klant te helpen: hoe moet je dit karweitje doen, hoe moet je het mooi maken in huis? De app gaat daar een nog grotere rol in spelen; achter de schermen zijn we hard bezig een Allerhande voor de bouwmarktbranche uit te rollen.”

Volgens Rooswinkel is de app onderdeel van de servicepropositie van het merk, die veel uitgebreider is dan in het verleden. “We hebben een kluscoach, brengen klusvideo’s uit, hebben interieurstylistes op de winkelvloer en zorgen nu voor reparaties. Juist in onze branche is die servicedimensie belangrijk. Als retailer kom je er niet wanneer je alleen bezig blijft met het pushen van je producten.” 

Het volledige interview met Mariëlle Rooswinkel, waarin zij vertelt hoe Karwei duurzaamheidsvraagstukken aanpakt, lees je hier. Geen member? Kijk hier voor de mogelijkheden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!