Schiesser wil modieus overkomen

De bodyfashionfabrikant Schiesser wil met een advertentiecampagne een jongere doelgroep aan gaan spreken. Volgens het Duitse bedrijf zien consumenten Schiesser vooral als producent van degelijk, klassiek ondergoed. En dat terwijl het naar eigen zeggen ook een jonge, modische collectie heeft. De nieuwe doelgroep moet weten dat Schiesser een kwaliteitsmerk is. Als ze dit eenmaal weten, zullen ze ook op latere leeftijd bij Schiesser kopen, zo verwacht de producent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!