Microsoft duurste merknaam

De merknaam Microsoft is 50,9 miljard euro waard. Daarmee is het merk van de Amerikaanse softwareproducent het meest waardevolle ter wereld. Dit is door het marktonderzoeksbureau Millward Brown naar buiten gebracht.

Het onderzoek heeft zich gericht op de honderd meest waardevolle merknamen. Aan de hand van een wereldwijd onderzoek onder 650.000 mensen is deze top-100 samengesteld. Zo staat het Amerikaanse General Electric op plaats twee (45,3 miljard euro) en neemt Coca-Cola (31.8 miljard euro) plaats drie in beslag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!